× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Konfiguratoren nettsiden

More
2 weeks 2 days ago #1517776 by samui
Er det vanskelig å bruke konfiguratoren på Vindupro.no? Jeg er redd for å måle feil.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
2 weeks 2 days ago #1517835 by killer
Replied by killer on topic Konfiguratoren på nettsiden
Jeg synes faktisk konfiguratoren er ganske brukervennlig, selv for personer som ikke har mye erfaring med byggeprosjekter. Det viktigste er å bruke litt ekstra tid på målingene og dobbeltsjekke alle mål før du sender inn bestillingen. Mange som kjøper Vinduer på nett er bekymret for å måle feil, men hvis du følger veiledningene nøye, går det som regel bra. Jeg anbefaler også å notere målene flere ganger og sammenligne resultatene. Hvis du er usikker, kan det være lurt å kontakte kundeservice for råd før bestilling. Det gir ekstra trygghet og reduserer risikoen for kostbare feil senere.

More
2 weeks 1 day ago #1518791 by samui
Replied by samui on topic Konfiguratoren på nettsiden
Jeg er enig. En god konfigurator gjør bestillingsprosessen mye enklere, men nøyaktige målinger er avgjørende. Det lønner seg å kontrollmåle flere ganger før man sender inn bestillingen for å unngå unødvendige problemer senere.

More
2 weeks 1 day ago #1518807 by killer
Replied by killer on topic Konfiguratoren på nettsiden
Godt råd. Mange bekymrer seg for feil mål når de bestiller vinduer på nett, men med litt tålmodighet og nøye kontroll går det ofte veldig bra. Kundeservice kan også være en nyttig ekstra sikkerhet før bestilling.