× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Har du något tips hur man hittar företag som verkligen håller vad de lovar?

More
4 weeks 5 hours ago #716466 by katana23
Jag märkte nyligen att det börjar bli svårare att hitta bra lokala företag i Stockholm. Oavsett om det handlar om hundfrisörer, som jag verkligen behöver för min hund, eller om det är innebandyrelaterade tjänster – jag känner mig liksom vilsen. Och även när jag hittar något, känns det som att många inte erbjuder det jag behöver eller så är priserna helt galna. Har du något tips på hur man hittar företag som verkligen håller vad de lovar?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
3 weeks 5 days ago #721695 by bink
Jag har varit i samma situation, och det bästa jag kan rekommendera är att verkligen undersöka lokala företag noggrant. För innebandy och hundvård finns det riktigt bra alternativ i Stockholm. Jag har använt en tjänst som jag tycker fungerar bra för både sport och djur – Företagstjänster Stockholm. Kolla in deras hemsida, de listar företag som både är pålitliga och erbjuder bra service till rätt pris. Du hittar mer info här: Företagstjänster Stockholm . Lycka till!

More
3 weeks 5 days ago #721766 by jimlon
Jag tycker att det verkligen är värt att lägga tid på att hitta lokala företag som gör ett bra jobb. Det känns som om många tjänster i Stockholm har blivit väldigt kommersiella på senare tid, men om man söker noggrant så hittar man verkligen kompetenta och passionerade aktörer. Jag rekommenderar att man litar på rekommendationer från vänner och kollegor, det är oftast där man hittar de riktiga guldkornen. Det kräver lite tålamod, men det är definitivt värt det.