× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Har ni någon erfarenhet av att måla om?

More
1 month 1 week ago #581312 by jimlon
Jag har länge övervägt att måla om hela huset, men jag känner mig osäker på hur jag ska gå till väga. Jag har hört att förberedelserna är avgörande, och jag är rädd för att göra fel. Att välja rätt färg och teknik verkar också vara en utmaning. Har ni någon erfarenhet av att måla om? Tror ni att det är bättre att göra det själv, eller ska man hellre anlita någon som verkligen kan det?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 month 1 week ago #581398 by bink
Jag har faktiskt haft en liknande upplevelse. Förra året beslutade jag mig för att anlita professionella, och det var verkligen värt det. Jag kontaktade www.malerifirmaistockholm.n.nu , och de gjorde ett fantastiskt jobb. De kände till alla detaljer, från att förbereda ytorna till att välja färger som håller i längden. Resultatet blev så bra, och jag skulle aldrig ha fått till det lika bra själv!

More
1 month 1 week ago #581470 by katana23
Det låter som en klok idé! Jag försökte måla om min egen fasad en gång, och det blev ett riktigt misslyckande. Jag tror att jag underskattade hur mycket arbete som krävs. Efter det har jag alltid anlitat professionella för sådana projekt. Det sparar inte bara tid, utan man får också ett mycket bättre resultat. Det är verkligen värt att investera i experthjälp när det kommer till något så viktigt som att måla huset.