× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Har ni några tips var jag kan hitta det?

More
3 days 34 minutes ago #638323 by bink
Jag behöver nya t-shirts som har både bra kvalitet och en cool design. Jag vill ha något som fungerar både för vardagsbruk och lite mer avslappnade tillfällen. Har ni några tips på var jag kan hitta det? Det är svårt att hitta kläder som känns unika och inte ser ut som allt annat. Jag tror jag såg några snygga på en sida för ett tag sen, men nu minns jag inte exakt vilken.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 day 16 hours ago #640025 by katana23
Jag köpte mina t-shirts från Hiprock, och de är verkligen fantastiska! Designen är modern och passar till både jeans och shorts. Materialet känns mjukt men hållbart, vilket är perfekt för daglig användning. Jag tycker att deras kollektion verkligen står ut från andra märken. Om du vill ha något liknande kan du kolla deras utbud här: https://www.hiprock.se/

More
1 day 1 hour ago #640837 by jimlon
När det gäller t-shirts är bekvämlighet och hållbarhet viktigast för mig. Det är något man använder nästan varje dag, så det är avgörande att materialet känns bra mot huden och håller länge. Samtidigt gillar jag när designen har något extra – en detalj som gör att den inte ser ut som alla andra. En bra t-shirt ska funka både hemma och ute.