× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Mitä ajattelet, onko tää edes järkevää?

More
5 days 9 hours ago #644960 by jimlon
Viime aikoina oon miettinyt, että pitäis keksiä joku tapa pysyä paremmassa kunnossa, mutta mulla on aina ollut ongelmana motivaatio lähteä salille. Kotona treenaaminen houkuttaisi, mutten tiedä, tarviiko siihen oikeasti mitään erikoisvälineitä vai riittääkö, että vaan tekee jotain omalla painolla. Mitä sä ajattelet, onko tää edes järkevää?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 day 8 hours ago #650046 by bink
Mäkin mietin pitkään, että kotitreeni kuulostaa hyvältä idealta, mutta olin epävarma, mistä aloittaa. Pienillä askelilla pääsee pitkälle. Aluksi tein pelkkiä kehonpainoharjoituksia ja lisäsin vähitellen välineitä, kuten käsipainot ja jumppamaton. Kannattaa kokeilla rauhassa, mikä sopii sulle. Mä huomasin, että hyvä välineistö pitää treenit kiinnostavina. Tsekkaa vaikka tästä, jos haluut ideoita: https://www.sportig.fi/ .

More
15 hours 27 minutes ago #650947 by katana23
Mun kokemuksen mukaan kotitreenaaminen sopii kaikille, mutta siinä pitää muistaa monipuolisuus. Jos teet aina samoja liikkeitä, motivaatio voi laskea. Mä itse hankin aluksi vain pari välinettä ja katsoin videoita netistä, mistä sain uusia ideoita. Tärkeintä on, että treeni on itselle mielekästä, eikä siitä tule stressiä. Mä oon oppinut, että omassa tahdissa eteneminen on avain pitkäaikaiseen onnistumiseen.