× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Städstress i vardagen hur löser ni det?

More
4 days 3 hours ago #819830 by jimlon
Är det bara jag som aldrig hinner med allt? Jag jobbar långa dagar, och när jag kommer hem är det disk, tvätt och dammtussar överallt. Jag har försökt sätta upp städscheman, men det håller max en vecka. Börjar seriöst fundera på att anlita hjälp, men jag är lite nervös över att släppa in någon i mitt hem. Hur funkar det egentligen? Är det krångligt att boka och vad ska man tänka på? Vill höra era erfarenheter innan jag vågar ta steget.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
2 days 10 hours ago #824692 by bink
Jag var precis som du – stressad och frustrerad över att aldrig hinna ikapp med städningen. Till slut tog vi hjälp av Hummbell, och det har varit en total förändring. De är otroligt proffsiga och lyhörda för våra behov. Det var enkelt att boka, och de gjorde vårt hem skinande rent. Det bästa? Jag har fått mer tid och energi över till annat. Om du vill veta mer kan du läsa här: https://www.hummbell.se/ . Jag kan verkligen rekommendera att prova!

More
2 days 8 hours ago #824977 by katana23
Jag har inte använt städhjälp, men jag har hittat ett sätt att hålla det hanterbart. Mitt knep är att göra lite varje dag – typ damma ett rum eller plocka undan i 15 minuter. Jag sätter på musik eller en podcast, så känns det inte som en börda. För mig funkar det bättre än att lägga en hel dag på storstädning. Men jag förstår verkligen att man kan behöva extern hjälp om tiden eller orken inte räcker till. Det viktigaste är att hitta balans!