× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Varför får jag inga resultat?

More
1 week 8 hours ago #831810 by bink
Jag börjar bli riktigt frustrerad… Jag har en mindre konsultverksamhet och anlitade en digital marknadsföringsbyrå för att få in fler kunder. De satte upp annonser på Google och Facebook, men jag får knappt några leads. Jag betalar varje månad men ser ingen riktig avkastning. När jag frågar om strategin säger de bara att det ”tar tid”. Hur länge ska man egentligen vänta? Är det ens värt att fortsätta eller borde jag testa något annat?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 week 8 hours ago #831858 by jimlon
Jag har varit där! Första byrån jag jobbade med var likadan – de satte upp annonser men brydde sig inte om att optimera eller testa nya vinklar. Det slutade med att jag slösade pengar utan att få något tillbaka. Sen hittade jag en byrå som jobbade mer analytiskt och justerade kampanjerna efter vad som faktiskt funkade. Kolla upp https://a1media.se/ – de hjälpte mig att gå från noll till faktiska resultat. Viktigast är att din byrå kan visa vad de gör och varför!

More
6 days 19 hours ago #833526 by katana23
Många tror att digital marknadsföring automatiskt ger resultat, men det krävs en genomtänkt strategi. Om din byrå inte kan visa tydliga förbättringar inom några månader, gör de förmodligen inget vettigt. Jag tycker att man alltid ska be om detaljerade rapporter och konkreta åtgärdsplaner. Bra marknadsföring handlar inte om att bara slänga ut annonser – det kräver analys, optimering och rätt budskap för rätt målgrupp. Om du inte ser förändring, byt strategi direkt!