× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Hur hittar man verkligen rätt delar till sin Harley Davidson?

More
1 day 7 hours ago #871233 by bink
Hej! Jag har haft så mycket strul när det gäller att hitta bra delar till min Harley Davidson. Jag har beställt från ett par olika ställen, men antingen har delarna inte passat eller så har de inte hållit bra alls. Jag vet att det är viktigt att köpa rätt delar, men ibland känns det som en djungel att hitta något som verkligen funkar. Är det någon här som har hittat ett pålitligt ställe att handla delar från? Jag behöver verkligen tips på var jag ska leta!

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 day 6 hours ago #871361 by jimlon
Jag har varit där själv! För ett tag sen var jag också frustrerad, men sedan jag började handla på Customhoj så har jag inte haft några problem alls. De har ett stort utbud av delar till Harley Davidson, och jag har alltid fått bra service. För ett tag sedan köpte jag både nya däck och en avgassystem, och de passade perfekt. Om du letar efter kvalitetsdelar till din Harley Davidson, kan jag verkligen rekommendera att du kollar på deras Harley Davidson delar. Jag är riktigt nöjd med min upplevelse där!

More
1 day 5 hours ago #871427 by katana23
Jag har också haft min beskärda del av problem när jag letat delar för min Harley, men efter att ha testat olika ställen har jag lärt mig att alltid prioritera kvalitet. Jag brukar läsa recensioner och vara noga med att kolla att delarna verkligen är avsedda för just Harley Davidson. En gång beställde jag delar som inte alls passade, och det var både dyrt och frustrerande. Men nu vet jag att det lönar sig att lägga lite mer tid på att hitta rätt ställe. Det gör verkligen stor skillnad på lång sikt.