× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Bästa produkterna för volym och tunna hårstrån?

More
1 week 2 days ago #1519947 by samui
Mitt hår känns så platt och livlöst. Letar efter något schampo/balsam hos Hälsa & Skönhet som ger rejält med volym utan att tynga ner. Tips?

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
1 week 2 days ago #1519969 by killer
Om ditt hår känns platt och livlöst skulle jag leta efter ett volymschampo som rengör ordentligt utan att lämna tunga rester. Många upplever att produkter med lättare formuleringar, exempelvis med växtbaserade extrakt eller proteiner, ger mer lyft vid rötterna samtidigt som håret känns luftigt. Ett bra tips är också att använda balsam främst i längderna och undvika hårbotten om du vill maximera volymen. Ibland kan även ett djuprengörande schampo någon gång i veckan göra stor skillnad. Resultatet varierar förstås beroende på hårtyp, men rätt kombination kan ge märkbart fylligare hår. För fler hudvårdsråd och skönhetstips kan du läsa mer och hitta inspiration för din rutin.

More
1 week 2 days ago #1519974 by samui
Bra tips! Många glömmer att balsam i hårbotten kan tynga ner håret. En lätt hårvårdsrutin och rätt volymprodukter kan göra stor skillnad för fyllighet och lyft.

More
1 week 2 days ago #1519978 by killer
Jag håller med. Ett djuprengörande schampo då och då kan hjälpa till att avlägsna produktrester som gör håret platt. Anpassa gärna produkterna efter din egen hårtyp för bästa resultat.