× Welcome to the Kunena forum! Tell us and our members who you are, what you like and why you became a member of this site. We welcome all new members and hope to see you around a lot!

Kvalitet och variation i menyn

More
1 week 1 day ago #1528886 by samui
Vad tycker ni om kvaliteten? Jag är rädd för att det blir samma "tråkiga salladsbuffé" efter två veckor.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.

More
6 days 11 hours ago #1531285 by killer
Det var faktiskt en av mina största farhågor också, men mycket beror på leverantören. De bättre cateringtjänsterna varierar menyerna regelbundet och erbjuder flera olika rätter varje vecka, så det blir inte samma sallad eller pasta om och om igen. Många har dessutom säsongsanpassade menyer och alternativ för olika kostpreferenser, vilket bidrar till större variation. Jag tycker att kvaliteten ofta är bättre än man förväntar sig, särskilt jämfört med snabba lunchalternativ i närheten av kontoret. Om du är nyfiken på hur moderna lösningar fungerar kan du läsa mer om företagscatering och vilka alternativ som finns för företag idag.

Please Logga in or Create an account to join the conversation.